کارگروه ماده 6 قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان در چهارمحال و بختياري تشکيل و فعال شد.

به گزارش
پايگاه خبري تحليلي پيرغار، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري روز دوشنبه در نخستين کارگروه ماده 6 قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان استان اظهار کرد: مشتري مداري، تکريم ارباب رجوع، شفاف بودن مراحل کار، مشخص بودن مديران و رسيدن به رضايتمندي در بين مراجعه کنندگان از مهمترين اهداف اين کارگروه است.
سيامک سليماني دشتکي گفت: به منظور دستيابي سريع به اهداف پيش بيني شده در کارگروه ماده 6 قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان، کميته هاي شهرستاني به رياست فرمانداران شهرستان هاي 9 گانه چهارمحال و بختياري تشکيل و فعال مي شود.
وي تاکيد کرد: با تشکيل و فعال شدن کارگروه ماده 6 قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان، ارزيابي دستگاه هاي اجرايي، رفع نقاظ ضعف و تقويت نقاط قوت در دستور کار مسوولان قرار مي گيرد.
سليماني دشتکي افزود: عرضه کنندگان خدمت در دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري موظفند تا رضايت ارباب رجوع را در بخش هاي مختلف فراهم کنند.
وي تصريح کرد: دستگاه هاي اجرايي استان مکلفند تمامي اقدام هاي، برنامه ها و خدمات قابل ارائه خود را در معرض ديد ارباب رجوع قرار دهند تا بتوانند طبق فرايندهاي مشخص امور خود را پيگيري و اجرايي کنند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: دستگاه هاي اجرايي برتر در حوزه فعاليت کارگروه ماده 6 قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان ارزيابي و برترين ها معرفي مي شود.
وي اضافه کرد: به همين منظور ارتقاي کمي و کيفي خدمات رساني به مردم بايد در اولويت فعاليت هاي مسوولان دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد.
منبع:ايرنا